Hanımlar kızım 3 buçuk aylık.. ilerleyen süreçte konuşmaya yardımcı olması için şarkılar açıyorum (ingilizce+Türkçe olmak üzere) TV yi ve telefonu göstermemeye çalışıyorum ve gözü kayacak olsa engel oluyorum izletmiyorum. Şarkılarla dans ediyoruz oyun matında oynuyoruz sürekli konuşuyorum bir şeyler anlatıyorum falan.. Benim sorum da şu.
Sonuçta bebeğim TV ye ve telefondan gelen seslere hakim yeni sesin neyden çıktığını biliyor 7/24 televizyon kapatan aileler illaki vardır ama ben öyle yapamadım. Bunları bilerek büyümesi televizyona ya da telefondan gelen sesleri de sürekli duyması problem yaratır mı ilerleyen süreçte ? Yanlış mı yapıyorum 🙄 düşüncelerinizi alabilir miyim 🌹