Arkadaşlar bebeğim bugün 19 günlük oldu benim goguslerimde hiç sızlama ağrı olmuyor bebeğime yetmiyor sanırım sütüm emzirme sütyenine çıkması lazım sütünün artık diyorlar bebeğim emiyor ama sonra 30 ml mama veriyorum günde 2 kere doymuyor gibi hissediyorum sizlerin nasıldı bu gunlerdeyken sütünüz lütfen yardım edin şimdi kayısı hoşafı kaynatıyorum bebeğime yetememekten korkuyorum