QueenMommm mLyyk keşke yazmasaydin buraya ben ne zaman yazsam güzel uyuyor diye nazar değiyor o gün uyumuyor uyku düzeni bozuluyor
Zlnmst mLyyk kız susssss 😂 nazar değer çocuğa 🧿🧿 benim kızım da gece 2’den sabah 6 ya kadar yarım saatte bir uyanıp emdi 😂😂😂 darısı bize inşallah 😂
Umutaras13 mLyyk maşallah öncelikle buna zil takıp oynamanız gerekiyor bence 😁benim de oğlum uyusa öyle o günleri görmek ümidiyle