Merhaba kızlar 8.buçuk ay önce şehir hastanesinde normal dopum yaptım ama alttan dikişlerim var. Adet olmama daha 2 hafta varken 1 haftadır tekrar adet oldum yada adet olduğumu sanıyorum 1 haftadır afedersiniz ama her lavaboya gittiğimde bir peçetwyi ıslatacak kadar kanamam oluyır adetim diyordum ki dün farkettim ki afedersiniz ama sanki o kan Vajinanın kenarından dikişlerimin olduğu taraftan geliyor gibi.
Kendim için doğumdan sonra doktora muaneye hiç gitmedim şimdi böyle olunca dikişlerimime birşey oldu diyecem ama hiç bir ağrı ve acı yok orda doğum yapalı da çok oldu zaten dikiş mikiş kalmamıştır. Adet kanaması değil başka birşey sanki doktora gidin diyeceksiniz biliyorum randevu aldım daha günüm gelmedi
Başına böyle birşey gelen var mı ne olduğu hakkında bir fikri olan?