Merhabalar arkadaslar 50 günlük bebeğim var ilk basta prima daha sonra molfix bez kullandım fakat pişik olmaya devam ediyor tekrar bez markasını değiştirmek istiyorum bu 2 si dışında kullanıp da memnun kaldığınız marka var mı? (bebeğimin cinsiyeti kız) şimdiden söyleyeyim bezini de sürekli değiştiriyorum ve ıslak mendil kullanmıyorum