3 yaş civarı çocuklar boyamayı ne derece yapabiliyorlar dışına çıkarak karalama şeklinde mi baya iyi her alanı boyayabiliyorlar mı
10a kadar rakamları tanıyıp nesnelerin kaç tane olduğunu biliyor mu
Ve örüntü devam ettirebiliyor mu ?
Ne durumdasınız cevaplar için çok teşekkür ederim şimdiden💕