Kızlar selam.
Beş aylık bebeğim üç aydır 5dk emip ağlama krizlerine giriyor meme reddi yaşıyorum. 3. Ayda 400gr, 4. ay 350gr almıştı. Biberon da kabul etmediği için kilo alımı bu ay tamamen durdu…
Süt alerjisi belirtileri de yok açıkçası çok dikkat ediyorum ama artık çok çaresizim. Bu ay 100gr bile almamış.
Bebeği benim gibi olanlar var mı? Çözüm bulabiliyor musunuz? Çok çabuk ağlamaya başladığı için iki memeyi tek emzirme sırasında sürekli dönüşümlü emziriyorum öyle en fazla 8-9dkya çıkıyor emme süresi ama sanırım hep ön süt alabildiği için hiç kilo almamış bu ay.
Bu sorunla alakalı doktor tavsiyeleriniz de varsa bekliyorum. Bu hafta artık iyi bir doktora götürmek istiyorum. Zaten zayıf doğdu bu ay da kilo aldıramazsam %3 persentilin de altına düşücek…
Böyle benim gibi beslenmesiyle alakalı sorun yaşayıp Ankara’da memnun kaldığınız doktorlar varsa, ya da bu konuda iyi olduğunu bildiğiniz bir uzman yazın lütfen..