Sevgili anneler sezaryen ile doğum yapmak zorunda kaldım. Sezaryen göbeği olur sarkman olur şu olur bu olur hiçbirine kulak asmayın. Çok şükür hiçbirini yaşamadım çatlak vs. Göbek konusunun doğum şekliyle hiç bir alakası yok tamamen bünye meselesi cidden. Doğumdan sonra hemen korse kullanmadım tahat edemedıgım için 20. Gün de aldım yamuna L beden düzensiz taktım ama etki etti. 5-6 ay sonra yamuna S beden aldım işe başladıgım için 15 gün boyunca her gün taktım en az 6-7 saat. İnanamayacaksınjz ama eski halime geri döndum resmen karnımı düzleştirdi eski 36 bedene geri döndüm. Evet pahalı ama etkisi var mı var. İnsan kendini koca göbekli görünce parayo gözu görmuyor😄