Adet tarihine daha vardı ama ilaç kullandığım için adetimden 10 gün sonra kanamam oldu ve iki adet arası 15 gün kabul edildiginden ilk 5 günü özür kani sayıp orucumu tuttum. Kanama hala devam ediyor ve bu kez adet oldum sanirim ve 11. Gün normalde oruç tutmam lazım 10 gunden sonra özre girdiginden ama ilk 5 gün özür sayıldığı için şimdi ben bu 10 günlük süreyi nasıl hesaplicam o ilk 5 günü çıkıp 6 gün mü sayıcam adeti yoksa toplam mi baz alicam ona göre oruca niyetlencem bilgisi olan yazsın lütfen