Duyguyil Merhaba bizimki son zamanlarda 3 saatte bir emiyor ama tekini emip diğerinde çok huysuzlanıyor bırakıyor emmeyi .rahatça oturup emme olayı yok.ne yapacağımı şaşırdım .sizde durumlar nasıl ?
Zehraarel Duyguyil benimkide aynı ben bir ondan bir sonrakine diğer memeden veriyorum öyle aliştim ama şimdi uykusu yoksa kolay kolay emmiyor çok yoruyor beni 26sı üçü tamamlıyoruz böyle mi kalacak bilmiyorum uykusuda düzensiz hala
Sevgiemre Duyguyil bizdede o durum var meme reddi başladı emmek istemiyor bende uykusu geldigi zmnlarda memeyi veriyorum tutuyor o degilde uykusuzlugu diz boyu sabah 8 aksam 10 a kadar sadece 3 saat tek uyuyor oglum sizdede oylemi acaba
Derya_ Hiç sütüm olmadığı için çok emziremedm halbuki emmeyi çok seviyoe hala boş memeyi versem saatlerce emer, mamasını verdiğimde kıpır kıpır rahat durmuyor ama 4-5 saatte bir içiyor çok şükür azaltık biberon sayısını
Yagiz2626 Valla benim bebegim 2 aylikken 3 saat duruyodu şimdi 3 ay 16 günlük 2,5 saat zor duruyo tersine gidiyo anlamadım
41hamile Benimkide çok memeci hep emmek istiyor midesi almasa bile ıkınıyor kendini kaka yaptırıyor emiyor