zeyn6 15 buçuk aylık oğlum var. Doğduğundan beri bir sefer bile külotlu çorap giydirmedim çocuğumun hiç külotlu çorabı olmadı. Bizim evimiz kaloriferli olduğu için sıcak oluyor kışın bile 25 26 derece, hatta bu günlerde 27 dereceyi bile buluyo bazen. Ben oglum doğduğundan beri sürekli yarım kollu zibin üzerine alt üst pijama takımı giydiriyorum. Öyle sweatler eşofmanlar bizim evde fazla geliyor çocuğa. Ayağına 2 çorap giydiriyorum biri patik çorap biri uzun çorap. Üst kata çıkarken merdivenler soğuk oluyor falan diye o da. Dışarı çıkarken de hava çok soğuksa eşofmanın altına evde giydiği pijamayı bırakıyorum üstüne bi sweat, mont boyunluk bere yetiyor cok şükür zaten genelde gideceğimiz yere arabamizla gidiyoruz.