Lalinn ben kendisinden birebir egitim almadim fakat instagramda one cikanlarinda bir canli yayini vardi kaydettigi sans eseri ona denk gelip tum ayrintilari dinledim ve bebegime uyguladim ve o geceden beri yani 11 bucuk aylikti suan 18 aylik cok sukur gece hic uyandigi olmadi. Iyi ki iyi ki Sema hanimin o anlattiklarina denk gelmisim. Kizim uyuyor ben uyuyorum ikimizde gune harika basliyoruz, o daha kaliteli uyuyor, uyumasi sebepli algilari cok acik inanilmaz bir fark var. Bu arada ben bu egitime baslamadan videoya denk gelmeden once gece emzirmesini kesmistim ve kizim elbetteki orada da agladi. Bu isler bebeginize bir sey öğretmek aglatmadan olmuyor arkadaslar o yuzden gozunuzu korkutmayin cocugum bilmedigi bir seye ilk etapta aglayarak tepki vermesi cok normal, kendi doktorumuz da bunu söyler hep. Kaldi ki sema hanim asla cocugunuzu odaya koyup kapiyi cekin aglaya aglaya kendisi uyusun seklinde yaklasmiyor, bebeginizle ayni odadasiniz, bol bol sevip oksuyorsunuz, bebeginizi yalniz birakmiyorsunuz, yaninda destek oluyorsunuz uyanip agladigi an yanina kosuyorsunuz.
Kesinlikle egitimini alin hem kendinize ama en cok da bebeginize bu iyiligi yapin sonunda iyi ki diyeceksiniz emin olun 😊 ayrica kendisi bana bir eğitim desteginde bulunmadigi halde tesekkur mesaji attim cok tatli cok sevecen bir insan bir sorum olunca hemen donup cevap verdi asla ama asla maddi kaygi gudmeyen ve bence isini cok iyi yapan anne destekcisi bir insan, o yuzden sans verin derim 🌸 bir de tavsiyem bence direkt baslayin ve 2 gunun sonunda degisimi fark edin derim ama eger cok zorlanirim diyorsaniz ve bebeginiz de gece emzirmesini kesmek icin uygun yas araliginda ise once siz gece beslenmesini keserek başlayın ise ama bu da zaten sizi yine ayni surece sokacak ayni aglamalar olacak bu ikisi arasındaki karari siz verin, kolayliklar dilerim 🌸