Happygirl10 Bebeğim 9. Buçuk aylık bir iki gün önce atesliydi dişten büyük ihtimal herhangi bir şey çıkmadı çünkü hastanede neyse dün sabah normale döndü ama akşamına uykusu yine bozuldu ve bu akşamda öyle . Bu sabah yüzünde kırmızı kırmızı noktalar vardı uzaktan belli olmayan ama yakından bakınca gözüküyor baktım vucudunda ve sırtında falan da var. Dün akşam da nohut köftesi vermiştim ilk kez iki ceviz büyüklüğünde sabahına böyle olunca ben alerji diye şüpheleniyorum ama eşim diyor doktor ateşten sonra vücutta kızarıklıklar olabilir dedi diyor ben duymamışim o kısmı hatırlamıyorum . Ama bı yanım hep alerji diyor ve korkuyorum . Acile gitsem buranın hastanesi sağlık ocağı gibi ve hiçbir şeyden anlamıyorlar. Sabahı bekliycem mecbur. Sizce alerji mıdır . Öyleyse eğer ne yapmam lazim
Zeynepnazinannesi Happygirl10 Canım ilaçe verdiler mi bebeğe belki ilaca alerjisi vardı ondan oldu. Ve birşey verdiğinde hemen yarım saate kızarıyor zaten alerjisi olsa ben pekmez vermiştim 15 20 dakikada kızardı kızım bidaha vermedim
Ygz Happygirl10 2 gün şiddetli ateş sonucu vucudumuzda ilk kızarıklar ertesi gün yara cıktı. Yara cıkması el ayak hastalgı sadece kızarıksa 6.hastalık mı ne idi. İkiside tedavisiz hastalık belki bu hastalıklardan biridir canm
Arzuu34 Happygirl10 ateste varsa bence alerji olmayabilir. Kizarikliklar Allah korusun el ayak, 5. Hastalik, 6. Hastalik, kızıl ,kizilcik olabilir. Bence tekrar iyi bir doktora gidin.
Happygirl10 Zeynepnazinannesi yok ilaç vermediler ateş düşürücü vardı evde çok yükselince ondan verecektim
Happygirl10 Zeynepnazinannesi yani ne biliyim normalde uyuyan bir bebek ama Bia gri giriyor gibi bı bağırıyor uykusunda emerken falan ağlıyor ayaklarını çekiyor
Arzuu34 Happygirl10 https://okanhastanesi.com.tr/cocuklar-en-cok-yazin-bu-hastaliklara-yakalaniyor Atesten sonra döküntü oluyormus. Linkteki 5. Ve 6. Hastalığı okuyun isterseniz. Bence tekrar doktora gidin.
Happygirl10 Arzuu34 yok geçmedi ama dün akşam alerji şurubu verdik onu da fazla doz vermişiz farketmeden çocuğum hep uyumak istedi bugün dün gece hiç uyanmadı zaten. Ama kızarıklıklar duruyor . Herhalde şu ateşten sonra olan hastalık
Ygz Happygirl10 o zaman 6.hastalık olma ihtimalı yüksek canm. Bi resm atma sansın varsa at istersen bi bakayım. Bizim agzımızda yüzümüzde dehset yaralar vardı zyrtec alerji damlası bide kortizonlu krem kullandık vucuduna el ayak her yeri berbattı özellkle agız ici ve bogaz kısmı ama bizim el ayak hastalığı idi