yanikkozaanne Merhaba hanımlar bestlak damla kullanıp halsizlik yaşayan var mı içindeki bitkiler şeker tansiyon düşüklüğü falan mı yapıyor acaba diye aklıma geldi yaşayan varsa yazabilir mi ?