egelsenkonuss ben altı aydır mustela pişik kremi ve zeytinyağı sırayla kullanıyorum,bir kere pişik oldu ondada çok hafif travazolu sürdüm çok az sürdüm pişik olan yere hemen geçti mecbur kalmadıkça travazolu kullanmayın , ama zeytinyağı kullanmayı da ihmal etmeyin altını her gün açın, alt açma bezini serin üstüne koyun bebeği biraz rahatlasın hava alsın altı, ıslak mendil pişik yapmış olabilir hangi markayı kullanıyorsunuz bilmiyorum ama iyi değilse suyla islattiktan sonra kullanın, bez değişikliği de pişik yapıyor bazen