AliHamzam1 Kızzlar doğum yapalı 41 gün oldu adet oldum bugün Sezeryan oldum korkuyorum,iki sezeryan arası bekleme süresi ne kadar acaba Doktorum söylemedi çünkü depremzedeyim karışınca ortalık herşey karıştı söylemedi bişey zaten belli bi doktorumda yok şuan
Katun AliHamzam1 neyden korkuyorsunuz anlamadım tam olarak. Normal bir şey ne güzel işte bende 40ım çıkınca adet oldum
AliHamzam1 Katun ya şöyle ben 3 aydır ailemin yanındayım hamilelikten dolayı sonra deprem falan oldu eşimle hiç bir arada olmadık Şimdi cuma evime gidecektim de adet olunca hamile kalma riski çok ya ondan dedim
Birkucukbebekmeselesi AliHamzam1 iyi ki adet olmuşsunuz o zaman sürpriz gebelik yaşamamak için önlem alabilirsiniz:)