Baston bebek arabasi kullanip memnun kaldiginiz bir urun var mi ? Uygun fiyatlı olursa iyi olur butcem kısıtlı. kullanımı kolay sağlam bisey olursa çok kalas gibi degil de hafif olursa iyi olur. Cunku en üst katta oturuyorum asansör yok. Diğer bebek arabamla in çıkar tasi çok zor oluyor çocukla kac kez inip çıkmak zorunda kalıyorum. Bana pratik ve kullanışlı bir şey lazım.