Kızlar selam benim kızım 1 yaşında ve asla iştahı olmayan bi çocuk ve bende çocuğuna zorla yemek yediren bi anne olmak istemiyorum zaten zorla yedirmeye kalksam anında yediklerini çıkarıyor bu konuda kullandığınız uyguladığınız bi yöntem var mı paylaşırsanız çok sevinirim