Kızlar bebeğim 3 aylık doğmadan önce Trendyol e bazaar diye satıcıdan bibs emzik aldım güzelce geldi 0-6 ay 1 numara neyse bebeğim doğdu ve emzigide aldı çok şükür dedim 1. Çocuğum hiç almamisti sevindim resmen ama her gören bu emzik büyük değil mi diyordu kutuya kaç kez baktım 0-6 1 numara doğru neyse bebeğim 3 aylık şuan bu hafta sipariş verdim bı daha aynı satıcıdan 0-6 ay 1 numara geldi bide ne göreyim küçücük emzik şok oldum hemen trendyoldan şikayet ettim falan instafam yazdım satıcıya yok bu emzik emdikçe buyur falan ama büyüme değil asla okadar buyuyemez. Bu arada yanlış emzik bildiğiniz iyice inceledim resmen 3 numara :( yırtıldı ve bebeğim en kötüsü asla yeni gelen emziği almıyor hala bu yırtık büyük olanı istiyor ne yaptıysam tutmadı ağladı kendimede kızdım ama inanın hiç kullanmadık kızımda ben dedim bu emzikler heralde bile keşke kizimada alsaydın böle dedim şimdi ne yapabilirim nasıl aldircam, damak şekli bozulur mu ? Vermesem arıyor özellikle uykuya dalarken ve bebek arabasında istiyor? Allah’tan gazlı değil emzik hava alıyor ama bı sıkıntısı yok🤲 tecrubeli anneler bı fikir verin ? Ve tecrübesiz anneler basima geldi sizlerde dikkat edin. Emzik deyip geçmeyin gerçekten uğraştırıyor insanı , stres oldum bende bebegimde🥹