Saaree14 2 aylikken bende kucakta dizde poposuna pispisla ayakta hersey yaptim ama genelde en cok kundak sardim ayaklar acik kendisi hic kundak yaptirmadi tam oyle kollari sardim mamayla besleniyordu hadi mama bitti emzik geldi senle uyumaya diodum pis pis yapiodum yada uyuturken ona ozel sarki soyledim tek o zaman soyluodum 2,5 ayliktan sonra bi daha kendi uyudu sadexe kollari sarip belinde birlestirdim ince battaniyeyi hala kendi uyuo 5 aylik sadece emzik veriyorum ne sarki ne pispis hic bisi istemio mamasini yio emzigini alio biraz kipirdanio bakinio uyuo Ama illa uuucai zaman bi battaniye ortunxe sicaklik ario heralde hemen gozler gidio😁