ruveydaensar Leyla000 benim kızım da öyleydi büyüdükçe geçti m alerjiden suphelendim epey bir zaman ama yok şükür alerji falan da . Normal yani . Gazı oldugi icin oluyor muhtemelen
tekbasimabakiyorum Leyla000 benimkinde de oluyor tamamen gazdan. Daha iki aylık bile değil benim bebeğim
Leyla000 01012023 sizinki kaç aylık 🤷♀️karnından utrasanda bi bakalım dediler ona 1ay sonra Allah korusun 🤲
Rabiatankoc Benim bebeğimde de vardı hâlâ var emerken her yutkunduğunda gurul gurul sesler geliyodu doktoruna söyledim gazdır dedi, emzirmeden önce gaz masajı yapıyorum bağırsaklarındaki gazı itiyorum aşağı doğru, sonra emerken hemen kakasını yapıyo
Leyla000 Rabiatankoc bilemedim gaz ilaçı kullanıyor ama huzursuz bende yapim bakim emzirmeden önce 🥺şimdi ne kadarlık bebiş 👼