Geçen sene mayıs ayında taşındım kiraya 3000₺ ile girdim. Bize girerken ev sahibi her sene tüfeye göre yaparız dedi. Simdi aramış 5000₺ istiyor ve ev Esenyurt Avcılar sınırında. Biz devlet %25 ile sınırladı dedik ama o geçersiz artık diyor. En son 4500₺ indi. Vermezsen hakkımı ararım dedi. Bilgisi olan biri yazabilir mi hukuken kim haklı. Ne yapmalıyım?