Kızlar kızım ocakta 2 yasına girdi. Su son 4 5 gündür istedigi olmadiginda bagiriyor. Bazen cok sakinlesiyor bazende duvarlara tırmanıyor herşeye ağlıyor bagırıyor. Hic böyle yapmazdı cok uslu bi kızdı. Acaba 2 yas sendromu boyle bisey mi geçer mi ? Çok korkuyorum hep böyle olucak diye çirkef oldu resmen herşeye bi cevabı var çıldırcam artık az kaldı nolur teselli edin 😂