Tubasahra maşallah onlara ❤️ canım 35 haftalık doğdular 21 gündür küvözdeler 38 doldu suan ve çok şükür hiç oksijen ihtiyaçları olmadı ilk günden kendılerı solunum yapıyor beslenme, kan değerleri, ekg, ciğer filmleri herseylerı çok iyi en ufak sorun yok ama öyle sacmalıyorlar ki gerçekten bir sorun olsa tamam dıcem tabiki çok şükür iyi ki yok ama neyi bekliyorlar yani biri daha doğum kilosunda değil