Oğluma boğaz enfeksiyonu için antibiyotik kullanmaya başladık ilk kez kullanıyoruz bugün 5. Gün karın bölgesinde isilik gibi kızarıklıklar olustu ben ilaçtan şüpheleniyorum reçetede böyle bir durumda ilacı kesin diyor napcağımı bilemedim ilacı yarım bırakmaktaniyi değil başına gelen var mı