Boncuk8 Bebeğim 4 aylık asla beyaz gürültüsüz uyumuyor. Telefon yanına koymak istemiyorum . Budizz kullanan var mı aramızda. Memnun musunuz ?
tazeanneeeee Boncuk8 ben koridordan bilgisayardan açıyorum 10 aydır böyle uyuyor aynı zamanda biz de beyaz gürültüyle uyuyoruz sessiz ortamda asla uyuyamıyorum artık😅