Ege- sünnetin 3. günü kızarıklık şişlik morarma var birazda normal mi bunlar kaç güne geçicek karton bardakla kapatıyorum bide 4 aylık bebeğim
Pasamm14 Ege- çok grcmis olsun benim oğlumda 4 aylıkken sünnet oldu aynı sekilde şişlik ve morarma olmuştu ama yinede doktorunuza bit danışın bir hafta içinde toparlamisti oğlum
Duygu29 Ege- ben kapak hiç koymadım, doktorum önermedi. Şişlik oldu ama 1 hafta sonra düzelmişti, morarma olmadk. Kontrole çağırdı mı?
Busra34 Bizde yaptirali bir bucuk ay fln oldu sislik hemen gecmedi 3 haftayi buldu morarmada gene 2.haftada gecmsti
Duygu29 Ege- sünnetin içinde bide kontrol vardı bizim; 5. Gün görmek istedi. Hayatım da gördüğüm en güzel pipi diyerek uğurladı bizi. Yaptırdığın hastaneyi arayarak kontrol hakkının olup olmadığını sorabilirsin