adenmoms 12 cm benim oğlumun ayağı da, vicco İlkadım ayakkabısı 19 numara aldım tek çorapla tam oturuyor. Acaba 20 alsa mıydım diye düşünüyorum 😂 ama bu sefer de büyük gelirse yürümekte zorlanacak. Henüz bağımsız yürümüyor gerçi, ayakkabıya da alışık değil çıkarıp atıyor veya parmaklarını büzüyor zor giydiriyorum. Ama alışması için ayağı tam sarması daha iyi olur diye düşünüyorum. Ayın 16sında 1 yaşına girecek, evde tutunarak epey yürüyor o yüzden alayım dedim ben. Normal yürümeye başlarsa sonradan ayakkabıya alışmak da zaman alıyor diye duymuştum