Sadeturkkahvesi ayaklı büyüyebilen benimkisi bilemedim hangisi olduğunu o yüzden yazın içine askılı giydiriyorum kolsuz badi zaten yada müslin bir askılı tulum terletmiyor geceleri hafif serinlikte iyi oluyor ama yaşadığınız şehire göre değişir tabi ,yazın biz yazlıkta olduğumuz sürede hiç giydirmedim diyebilirim çok sıcaktı hava 26 derece üstü olduğunda ne üstünü örtün ne de uyku tulumu giydirince bence, ben owlide hiç terletme problemi yaşamadım bu arada