NarTanesi Emzirirken takviye vitamin aldınız mı aldıysanız ne kullandınız ne kadar süre.ben kullanmıyorum herkes kullan diyor am istemiyorum
YavruKartal NarTanesi Benim kadın doğum doktorum 6 ay boyunca Elevit içmemi söyledi ama ben içmedim. Keşke dinleyip içseydim şimdi ara ara aklıma geldikçe içiyorum.
Nekwam NarTanesi mecbur degil ki degeelerin iyiyse kullanma ben kullanmadım. Beslenmene dikkat et sut ve ürünleri et kuruyemis bakliyatlar sebzeler iste sağlıklı şeyler kısaca 🤗
espalp NarTanesi Elevit’imi içmeye devam ediyorum. Her gün kalsiyum içiyorum. İki gün önce kan tahlili yaptırdım değerlerimde sorun yok ama elevit içince saçım dökülmüyor mesela. O yüzden kullanıcam 6 ay
Gegimasal NarTanesi pregnacare emziren anne kullanıyorum inanın faydasını görüyorum hem bebeğim hem ben hem sütüm 💥