Bebeğim 14 aylık bu aralar aşırı hırçın kucaktan indirince ağlıyor sürekli çığlık atıyor açlıktan ölsede yemek yemiyor çıldırmak üzereyim kilosuda düşüyor anne sütü zaten almıyor 11.ayda bıraktı bu durum beni çok üzüyor sizinde bebekleriniz böyle mi yoksa derdimi mi var çözemedim?😞