yellowmom8 Bebeğim günde 3, yada 4 çişli bez ancak çıkarıyor bir kerede kakasını yapıyor bu normalmi yaklaşık bi kaç aydır böyle idrar tahlilleri de temiz kanları da temiz bi sorun çıkmadı niye olabilir su vermelimiyim acaba sadece anne sütü alıyor