Kızım 13 aylık kendisi tutunup kalkıyor elinden tutunca yürüyor ama bi süre önce düştü ve o günden beri elinden tuttuğumuzda da korkmaya başladı kendini yere bırakıyor böye bi durum yaşayıp bebeği yürüyen var mı gelişimiyle ilgili hiç bişeyi kafaya takmamıştım ama bu durum beni üzüyor korktuğu için yürüme sürece dahada geçikirse diye 😒