Asel4175 Kızlar bi kaç gündür sağ koltuk altım acıyo bakıyorum bişe yok elimi vuruyorum şişlik beze vs herhangi bişe yok dokununca ağrı felanda yok acıma var sadece ama görünürde bişe yok aynı durumu yaşayan var mı aranızda bana bi yazın neden olur ya
ZH3418 Asel4175 valal nedenini bende bilmiyorum acıkcası benmde sol koltuk altım ama beze oldugunu düşünüyorum sizde yokmuş tabi böyle bıcakla keser gibi resmen batıyo değişik bi acı oluuo bendede