Kızım 16 aylık bitecek 17 oluyoruz ve hala geceleri sorunlarımız var eğer gece uyanırsa asla uyumuyor en az 3 saat ayakta ve evin içinde geziyor oyun oynamak istiyor.
Gece uyanıyor mesela mama yapıyorum sıfır ışık ile uyutmaya çalışırım asla uyumaz en son bağırış çağırış o odadan çıkar. Hani derler ya gece uyandı mamasını yaptım uykuya devam etti diye bizde o da yok mama içinde enerjisi yerine geliyor. Sürekli yaptığı birşey değil haftada 2 3 kere yapar o da ses olursa ya da başka bir sebepten uyanır. Sese karşı çok sıkıntılı gece WC ye gitmeye bile korkarız eşimle 🤣
uzun lafın kısası; gece uyandığı zaman neler yapıyorsunuz da tekrar uyuyor acaba bebekler 🙃