theseymik 2019da no touch lazer oldum veni vidi gözde. Hem miyop hem astigmat vardı toplamda 3,50ye 3,75 idi ikisi beraber. Ameliyat sonrası sağ gözümde problem olmadı ancak sol sürekli kuruydu hala öyle ve bulanıktı diğerine göre. Sağ 0,25 astigmat solda ise 0,75 astigmat var şu anda. Sol gözümün hem astigmatı arttı hem de iyileşme sürecinde sıkıntı yaşamışım bunu daha sonra başka bir dr giderek öğrendim. Epitel dokuda sıkıntı var ancak yeni bit müdahale gerektirecek durumda değil. Bugün olsa yine olurdum ancak excimer veya lasık olurdum. Ayrıca veni vidinin sokağından geçmezdim 🙂