Ayseguloprl Bebeğim çok emmediği için mama takviyesi yapıyorum 30ml ama doymuyor 30 ml daha yapıyorum üstüne emziriyorum ve sütümü sağıp ayrı da veriyorum öyle doyuyor böyle olmasına sevinmeli miyim normal durum değil mi
Nlfrszn Ayseguloprl yani kendım deneyıyımım günden gune oğlumun yedıgı sevıye artıyodu bende mama +sütüm yaptım zaten doydugu anda bırakıyorlar . maşallah de emzın yesınler yeterkı ❤️🤲
Ayseguloprl Nlfrszn elbette öyle ama çok mama yiyor acaba bir zararı olur mu aştığım ml sayısının diye meraklandım teşşekür ederim sağolun deneyiminizi paylaştığınız için 🤭