Birbebekk Oğlumun kimligi kayboldu.yeni TC kimligi kayıp bildiriminde bulundum randevu aldım yarın için fakat harç yatriliyormus aynı gün sabah yatırıp öğlen kimlik çıkarmayan gitsem oluyor mu o şekilde?
Teomom1 Birbebekk olur tabii ki. Ben de çıkarırken önce girip harcı yatırdım 10 dk sonra da kimlik randevusu na gittim.