Sevgili anneler merhaba, doğum yapalı 15 gün oldu birkaç gündür yoğun şekilde kabızlık yaşıyorum fena gaz var bugün bebeğime de yansıdı bu durum yavrum ağlamaktan içi çekildi. Bendeki bu sorun düzelmeden düzelmeyecek anlaşılan bebeğim. Napabilirim bu durumda kabızlığıma acil yardımcı olabilecek bir şey var mi cevap verirseniz çok sevinirim