Seross10 24 ocakta 14.ayını doldurdu oğlum ve hep bir duygusal bir bebek ağlamasına ağlar telefon çalar ağlar sesli oyuncağı çalar ağlar tvde kedi maması reklamı görür ağlar nasıl çözeceğim bu durumu bebeği böyle olan var mı 😶
Gampelat1422 Seross10 bizde 14 aylığız bizimki de elindekini aşınca ağlar dediği olmasın ağlar acıkır ağlar uykusu gelir ağlar. Kapıya biri gelsin o Kişi giderken ağlar eve kim gelirse gittiğini görsün ağlar 🌸
Seross10 Gampelat1422 kapıda giden kişiye ağlaması çok meşhur zaten herşeye ağlıyor 🤣🤣 üzerinde kalıcak nu huy diye korkuyorum