Asilmom_ Kızlar bebeğimde sarılık yüksek çıktı ve mor ışıkta tutuyorlar dua istiyorum sizden Allah rızası için dua edin evladım sabah çıksın evimize gidelim 🙏🙏😓
aura_meselesi_bu_sekerim Asilmom_ bizim 30 gün sürdü sarılık tünel Phototerapı tercıh edın ımkanınız varsa alttan üstten ışınlı . Morelını bozma o kadar normal ki üzülme
Zeyzeyyyyyy Asilmom_ bizimki 3 günlükken 1 gün kaldı mavi ışığın altında bol bol emzirmek tek çare beslemek çok geçmiş olsun 🙏
Asilmom_ aura_meselesi_bu_sekerim suan üstten ışınlı bakalım artarsa öyle yapılır umarım artmaz düşer sabah yavrumu eve götürürüm 😓😓