Alinealoneee yani evet anne çalışmasa da çocuk bence 3-3,5 yaş gibi yarım gün kreşe başlamalı. Ama sizin kötü bir tecrübeniz olduğu için böyle düşünmeniz ve kreşe vermemeniz normal geldi bana, sizin yeriniz de olsam ben de böyle düşünebilirdim. Umarım anaokulu zamanı geldiğinde anlatmış olursunuz bu durumu.