srbrs PinkyMom bende primadan sleepy e geçmiştim çok kötü pişik yaptı sonra molfix i denedik oda sızdırdı tekrar primaya döndük ondan memnunum
Mavisever PinkyMom 6 kilo ama 2 sıkıyo benim oğlumu o yüzden 3 kullanıyıruz az bişi büyük olıyo eme kesmiyo
Muhammedtrn PinkyMom sleepy o kadar ucuz mu gerçekten 🤔 MOLFİXten çok memnunuz bedeni küçük gelmediği sürece sızdırmıyor. İnternetten alırsanız en uygunu hepsiburada satıyor. A101 dede indirimli oluyo şok markettede sanırım var bu hafta Bu ay evy baby aldık ama pek iç açıcı değil azcık çiş yapsa hemen sarkıyor
Halil E bebek in ( baby me )bezini tavsiye ederim aklınıza gelebilecek bütün bezleri denedim oğlum doğarken pişik ti ve bir sene boyunca pisigi geçmedi prima dan tutun bimin bezine kadar tüm bezleri denedim en son baby me aldım ve çok memnun kaldım hem fiyatı uygun hem çıkarma yok pişik yapmiyo 🤗🤗
Sodya Kizlar 10 aydan buyuk oglu olanlar hangi bezi kullaniyosunuz? Molfix 4 numara kullaniyoruz oglum 10.5 kilo ama 3 gundur surekli karin bolgesinden islaniyo cocuk. Acaba yüzüstu yattigi icin mi yoksa bez mi kucuk geliyo? Ki gece 12 1 gibi de bezini degistiriyorum ustelik.yildim vallahi her gun cis her yer ya
[silindi] Sodya bezi kilosuyla beraber boyuna görede seçmelisiniz yani ortalamanın üstündeyse boyu o yüzdende küçük gelir. Benim oğlum 6,5 kg iken biz molfixte 4 e geçtik boyundan dolayı çok daha rahat ediyor hemde sızma taşma yok gerçi 3 tede olmamıştı ama.
[silindi] PinkyMom primada kullandım denedim yani hiçç beğenmedim. Molfix pure and soft kullanıyorum kupkuru yüzeyi ne taşma ne sızma gece boyu rahat rahat kalıyor. Deneyenler ne demek istediğimi anlar. Bence molfix pure and sofr denemeden hiiç diğer bezlere masraf etmeyin
Sodya [silindi] molfixten ben de memnundum aslinda.sleepyden gecmistik . Oglumn boyu da normalin ustunde degil aslinda ama 1 2 haftadir boyunun uzagini hissediyorum kapanmayan zibinlardan .bi de 5 numarayi deneyelim bakalim.gunduz sorun degil de gece cok problem oluyo ya.uykusu bolunuyo, uyanana kadar da ne kadar sure islak kaliyo belli degil.üsütcek diye korkuyorum
Doruk12 PinkyMom uygun fiyatlı minies var mesela içeriği de temiz, pişik de yapmadı bizde. Goon da çok güzel hiç pişik yapmamıştı biz şuan molfix kullanıyoruz ondan da çok memnunuz. Sleepy bizde pişik yapmıştı Bi de içinde hep sızdırıyordu kaka yapsa heryer mahvoluyordu.
[silindi] Sodya eğer yeşil paketleri kullanıyosanız bide pure and softu deneyin onların bedenleri aynı kilo yazsada daha büyük diye duymuştum
yldrm986 PinkyMom ben sleepy natural külot bez kullanıyorum çok memnunum, kesinlikle sızdırmıyor ve içeriği çok temiz.Migrosun bezi var minies,arada onu da kullanıyorum ondan da memnunum,minies in fiyatı uygun denemeni öneririm 😉
Umaygamzd PinkyMom ben doğduğundan beri şok marketin bebeland marka bebek bezini kullanıyorum 4/4lük bez prima molfix halt etmiş ne bi pişik ne bi lastik sıkması ne sızdırması yok çok güzel çok memnunum 24 lira fiyatı çok hesaplı çokta güzel tavsiye ederim canm
Mervemasal PinkyMom molfix kullandım yapısı çok kalın geldi bana slepyden memnundum ama primanın daha iyi olduğunu duyunca artık ondan devam ediyorum yapısı incecik ve çişi gerçekten çok güzel emiyor bezi çiş dolu olsa bile poposu kup kuru oluyor. Bu yüzden pişiğe engel oluyor sanırım. Sleepy ıslak bırakıyordu
Deletedmom212 PinkyMom canım bende prima kullanıyordum 2-3 ay kullandım sonra bimin bezine geçtim hiç pişik olmadı sızdırmadı sırtına çıkmadı. Primada da pişik olmamıştı hiç bimin bezinde de hem fiyatıda uygun 26.5 lira 44 tanesi