Kızlar 13 aylık bebeğim bebek kolonyası içti kaşla göz arasında hemen elinden aldım koştur koştur doktora götürdüm doktor bisey olmaz dedi ama yine de içim içimi yiyor başına gelen var mi napmam gerekir bol su içirdim emzirdim çorba içiriyorum simdi bisey olur mu öyle korkuyorum ki