Aselimm1601 benim de 20. Haftadan itibaren başlamıştı tansiyonum yükselmeye, 31. Haftaylada ilaç kullanmaya başlamıştım ama kaçak falan yoktu, bende bu şekilde 37+1 de doğum yaptım planlı şekilde birde 35 haftalikken kordon yaşlanması olmuştu çok beklemesin dedi doktorum ama tekrar kontrole gittiğim de hiç tansiyondan bahsetmemisti bana 40 in çıkınca gel demişti bir ona da gitmedim, kızım 3 yaşında şuan