İyi akşamlar kızlar çok kötüyüm tok karnına kan verdim sağlıkocagında insülin değerim 30.5 çıktı açlık şeker 94 aynı zamanda demirim düşükmüş 23 çıktı ferritin de 4 zaten zayıf biriyim kolestrolüm bile varmış 213 😞 diyet yapsam daha da zayıflarım şuan ağzıma bir şey süremiyorum korkudan zaten takıntılı panik biriyim ölüm korkusu her gün düşünen araştırıp kafamda kurup hayatı zehir eden biriyim 3 gündür sersem gibiyim insülin direnci olanlar bu nasıl düşer çok mu kötü durumdayım 😞 Demir ilacı olarak Ferifer kaşık şuruptan verdi kullanıp bu ilacın faydasını gören var mı aynı zamanda ne yiyip ne içeyim