eftalyamom26 Mustafa Alper Aykanat Bir çok çocuk doktoruna gittik, burada söylenenleri tanıyorum ama bizim hastalığımıza her zaman çareyi bulan kendisi oldu. 3 buçuk senedir artık dost gibi olduk. Her hastasıyla ayrı ayrı ilgilenir, bizim artık samimiyetimizden de olabilir ama eskiden de böyleydi hastalığımızın üstünden biraz zaman geçince mesaj atar nasılsınız diye. Denemekten zarar çıkmaz.