Bir şeyleri alıyor tv ünitesine ve camlara vuruyor . Hayır diyorum anlıyor mu anlamıyor mu bilmiyorum. Ve her yaptığında inatla gözümün içine baka baka yapıyor . Yere bir şey atıyor gözümün içine bakıyor kısacası inadına yapıyor gibi … Sizce inadına mı yapıyordur yoksa anlamıyor mudur ?