Sıkılmış olabilir her gün yapıyormussunuz sonuçta 😇 ne yapmak istediğini sorun ya da o karar versin biraz da onun canı ne isterse siz ayak uydurun derim. Kendinizi kötü hissetmeyin bizim bile bir günümüz diğer günümüz ile aynı olmuyor insanız değişkeniz 🌹 o istese ve siz ilgilenmeseniz boşa giden bir zaman olarak düşünülebilir ama biraz zaman geçsin bakalım illaki yeniden etkinliklere başlarsınız veya aynı etkinlikleri mi yapıyorsunuz bilmiyorum ama farklı şeyler bulun ha bir de havalar çok güzel dışarıda da birlikte zaman geçirebilirsiniz 🤭