busrasimay___ tüp şeklinde olanlardan evet bildiğimiz arko krem,doktorlar eczacılar hemşirler hepsi ne alaka yok öle bişy kullnmayın dediler ama en son baktm olacağı yok denedim ve tüm o denilenlerin aksine tek iyileştiren o oldu ve pişiğimiz çook kötüydü,önce kantoron sürdüm tabi biraz havalndrdm üstüne arko sürdüm direk tenine sürmym die,kantoronda çok iyi gerçktn hatta şu andada bebeğim sünnet oldu doktorun verdiği kremle birlkte kullanyrm kantorn yağınıda,çabuk kurutuyor yarayı yanığı filan